Модуль «Електронний документообіг» (ЕДО)

Модуль «ЕДО» призначений для обміну документами в електронному вигляді з контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних в ЄРПН) і контрагентами (обмін рахунками, актами і податковими накладними).

Основні завдання модуля: економити ваш час, робити бізнес-процеси у вашій компанії більш ефективними, а її імідж на українському і міжнародному ринках — краще.

Переваги електронного документообігу з модулем «ЕДО»:

  1. впевненість в автентичності документа — підтверджена законодавством України;
  2. контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  3. економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
  4. підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  5. простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп’ютером);
  6. надійність, підтверджена досвідом обміну електронними документами провідними компаніями в усьому світі;
  7. соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.