Модуль «Зарплата»

«M.E.Doc Зарплата» — це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом.

Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.

За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:

  • створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
  • вести розрахункові листи співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
  • розраховувати нарахування до фондів, як в цілому по підприємству, так і окремо по кожному співробітнику;
  • формувати документи для перекладу виплат співробітникам і аліментів в банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди.

 

ПРИ ЦЬОМУ МОДУЛЬ «M.E.DOC ЗАРПЛАТА» АВТОМАТИЧНО:

  1. розраховує заробітну плату згідно з чинним законодавством (в розрізі по окремих підрозділах і по підприємству в цілому);
  2. перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
  3. перераховує суми утримань і відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України;
  4. заповнює розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
  5. заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.